fredag 30. januar 2009

Det ordner seg for snille jenter

Jeg har vært førerhund i dag! Det vil si at jeg ble hentet av Hege og lille Sindre kl. 08.20, da Hege skulle til øyenlegen på sykehuset. Hun hadde fått beskjed om at hun ikke ville være i stand til å kjøre hjem igjen på egenhånd, så da øynet jeg mulighetene for å prøvekjøre ny bil.

Etter en liten stund i fjerde etasje på sykehuset bar det avgårde til Oasen og shopping. Først besøkte vi Kamilla på kafeen, og valset rundt og innom mange butikker før vi begge brukte en formue på H&M.

Da vi var på Clas Ohlson fikk jeg en KJEMPEKJEKK telefon. Det var seksjonslederen på nyfødtavdelingen i Haugesund som ringte, da jeg kontaktet henne i går angående bacheloroppgaven min. Jeg fortalte henne hva oppgaven min går ut på, samt det at jeg kunne tenkt meg å oppleve/observere en nyfødtavdeling på et norsk sykehus en dag, for sammenligning. I dag ringte hun altså for å fortelle at det ikke var student på avdelingen på torsdag og fredag, og at jeg fint kunne få komme opp da. OG IKKE NOK MED DET! Videre spurte hun om jeg kunne tenke meg et ferievikariat der også :O Jeg? Jobbe på nyfødtavdelingen i sommer? Det finnes vel knapt noe jeg vil stå opp kl. kvart på fem om morgenen for å gjøre, men dette er verdt det!!