tirsdag 28. oktober 2008

Lite nytt

Jeg er fortsatt på godfot med de små, og har ikke tenkt meg derifra med det første. I hvert fall ikke lenger enn rett ut til fødestuene.

I dag regner det på andre dagen og jeg føler meg som hjemme. Jeg har dessuten kjøpt noen julegaver og annet småputtel, som nok må sendes hjem før jeg reiser herfra. Jeg må uannsett sende hjem en eske, så hvorfor ikke legge litt tyngde og størrelse i det? Bøkene jeg skal sende hjem veier ganske mangen kilo, og vi har funnet ut at det alt i alt blir billigere å sende hjem enn å betale overvekten. I hvert fall siden vi faktisk skal gjennom to innsjekkinger med overvekt. Ukene bare flyr avgårde, og vi sliter litt med å få tiden til å gå opp. Det vil si at på kveldene har vi i grunn mer enn nok av tid, men det skulle vært mulig å samle opp den tiden vi har da til en hel dag.

Vi har enda ikke vært i Bled, eller store deler av østdelen av Slovenia i det hele tatt, men skal nok klare det. Vi har heller ikke begynt på prosjektplanoppgaven, men skal nok klare det også... eller? For å si det på en annen måte må oppgaven gjøres før eller siden, og siden vil si i juleferien, så jeg tror jeg skal manne meg opp til å gjøre den i løpet av disse ukene.