onsdag 10. desember 2008

Slutten på eventyret nærmer seg

Nå har jeg kun to dager igjen i praksis før jeg sier takk for meg her i Ljubljana. I dag tenkte jeg over at jeg i grunnen ikke tror jeg er helt klar over at jeg egentlig er i praksis i utlandet. Dette igjen fører til at jeg, selv om jeg egentlig er smertelig klar over det, heller ikke er helt klar over at jeg plutselig er hjemme igjen. Neste torsdag.

I dag har jeg kjøpt inn, laget i stand og pakket inn en liten oppmerksomhet til avdelingen. Egentlig har jeg litt lyst på den selv også, men da er det enda kjekkere å gi den bort. Og for søtmonsene i dette landet passer nok innholdet like godt som posen det er oppi!


Se den skjønne posen :D
Posted by Picasa

Innholdet i posen. En glasskrukke med rødt bånd, gullstjerne-klistremerker og noe knask oppi :) For ikke å snakke om de to små kulene...

Ellers tror jeg ikke det er så mye nytt å komme med. Tiden her knappes inn, og denne uka er det vi vaskeuke i huset (noe det nesten bare er vi som tar på alvor...men vi gjør det likevel vi. Så er det i hvert fall fint i det vi reiser herfra)